EuroLEGIS

Legislatia Romaniei si a Uniunii Europene actualizate la zi!

Contact: mail - [email protected];
telefon - 0744 624 087       



 

AvocatPRO - management dosare de consultanta si urmarire in instanta primul organizator

electronic al activitatii consilierilor juridici din România conceput pe baza procedurii civile si

procedurii penale actuale.

Dosare instanta

Instrument de lucru extraordinar, AvocatPRO administreaza dosarele pe care un departament juridic le opereaza. Indiferent ca este vorba despre dosare care nu au finalitate in justitie (spre exemplu dosare interne prin care se incep procedurile de somare catre terti) sau dosare cu finalitate in justitie toata informatia specifica dosarului este centralizata, structurata astfel incât accesarea ei ulterioara sa fie de ordinul secundelor. Toata documentatia specifica dosarelor se scaneaza si se ataseaza in sistem in câteva minute.


AVOCAT PRO are toate variantele tehnice posibile - versiune desktop care se instaleaza pe un calculator, varianta intranet si varianta internet.
Incercând sa sintetizam cei mai importanti parametri de lucru va prezentam sintetic, câtiva:

FUNCTIONALITATI:
1. Adaugarea dosarelor noi - de tip intern, consultanta sau instanta - cu datele principale (instanta, numar unic - prin care se asigura si conectarea directa cu portalul instantelor de judecata - materie, stadiu procesual, stare dosar), toate datele specifice unui dosar nou, inclusiv cu scanarea si incarcarea documentelor justificative.
2. Adaugarea in continutul dosarului a actelor procedurale - prin incarcarea acestora de pe propriul computer si definirea principalilor parametri de identificare (data crearii documentului, partea in numele careia este creat documentul, tipul de act, si o descriere succinta)
3. Accesarea aplicatiei legislative LEGIS, direct din AVOCATPRO.
4. Posibilitate de vizualizare directa a dosarului la care lucrez, direct pe portalul instantelor de judecata fara sa deschid acest portal separat.
5. Posibilitate de tiparire a unui dosar sau a tuturor dosarelor in functie de anumite criterii pe care si le poate alege clientul – Tiparire (numar intern, tip, Data crearii, Valoare dosar etc.)
6. Posibilitate de export in format Excel a datelor din dosare.
7. La deschiderea aplicatiei când sunt toate dosarele, de pe bara de Meniu se pot ordona dupa criteriile din lista: Data adaugare, data finalizare, valoare etc.
8. Posibilitate de stabilire a culorilor pentru dosare: dosare in instanta deschise, finalizate, dosare de consultanta: deschise, finalizate - din optiunea Nume utilizator – Preferinte utilizator.
9. Cautare rapida (Nr. dosar, an, nume).
10. Cautare avansata dupa: Instanta, Obiect, Nr, avocat (consilier juridic), stare dosar, valoare etc.
11. Calendar – posibilitate de vizualizare a termenelor de judecata, precum si a atentionarilor proprii stabilite, direct in aplicatie, precum si urmarirea acestora in Calendarul telefonului sau a celorlalte dispozitive.
12. Rapoarte – Posibilitate de intocmire a unor raportari la cererea conducerii, sau din proprie initiativa in functie de multiple criterii (dosare deschise, finalizate, pe intervale de timp, valoare dosare, valori recuperate, pe avocat/consilier juridic, sau pe toti consilierii juridici, rapoarte in functie de o anumita parte din dosar, posibilitate de intocmire a graficelor – liniar, circular etc. Posibilitate de supervizare a activitatii juristilor din subordine.
13. Posibilitate de tiparire acestor rapoarte.
14. Posibilitate de salvare periodica a bazei de date si a restaurarii acesteia când se pierd informatiile la o anumita data din optiunea Nume utilizator – Intretinere aplicatie .
15. Posibilitate de transformare automata a unui dosar de consultanta in dosar de instanta prin apelarea functiei „TRANSFORMA ACEST DOSAR IN DOSAR DE INSTANTA”.
16. Posibilitate de conexare a mai multor dosare cu legatura intre ele (in fereastra de Editare a dosarului - Conexare cu Nr. dosar si se alege Nr. dosarului dorit – Efectuare), precum si Disjungerea dosarelor conexate (din acelasi loc).

SERVICII – sarcina efectuarii acestora este incredintata prestatorului (CTCE SA)

1. Monitorizarea unui dosar – Prin utilizarea acestei optiuni, un anumit dosar sau mai multe dosare vor fi monitorizate printr-un serviciu separat, in sensul ca, la introducerea de elemente noi in acest dosar pe portalul instantelor de judecata, utilizatorul va fi anuntat prin sms si/sau e-mail in functie de optiunea sa.
2. Sincronizarea cu portalul instantelor de judecata portal.just.ro si cu portalul Inaltei Curti de Casatie si Justitie www.scj.ro, deschiderea in paralel a avocatpro si a portal.just.ro/scj.ro, si posibilitatea de alegere a datelor ce doresc a fi preluate.
3. Importarea si stocarea corespunzatoare a datelor importate de pe portal.just.ro (portalul instantelor de judecata) si de pe www.scj.ro (portalul Inaltei Curti de Casatie si Justitie) in câmpurile din aplicatie (Parti, termene, solutii)
4. Inserarea termenelor de judecata in Calendarul aplicatiei.
5. Inserarea atentionarilor proprii in Calendarul aplicatiei.
6. Exportul datelor (termene si atentionari), catre Calendarul google, si posiblitatea vizualizarii acestora direct pe telefoane mobile si alte dispozitive de ultima generatie.
7. Notificarea prin e-mail/sms, in functie de optiune, a tuturor atentionarilor fixate in legatura cu un dosar, in intervalul de timp stabilit (plata taxei judiciare de timbru pâna la o anumita data, completarea dosarului cu documente noi, intâmpinari de efectuat, intâlniri stabilite in legatura cu dosarul, etc.),
8. Monitorizare in BPI – a unei parti, sau a unei societati in Buletinul procedurilor de insolventa si semnalare prin sms/e-mail, in functie de optiune, asupra elementelor noi care apar in aceasta publicatie cu privire la partea/societatea urmarita. Serviciul este deosebit de util, atunci când partea adversa este o societate intrata, sau care intra in insolventa, pentru ca procedura recuperarii creantelor este speciala, si orice intârziere la inscrierea la masa credala face imposibila recuperarea ulterioara a debitelor.
9. Conexiunea cu sistemul informatic integrat Legis (Acte oficiale, legislatie europeana, jurisprudenta româneasca, practica judiciara, jurisprudenta europeana)
10. Monitorizarea modificarilor care survin asupra actului normativ atasat dosarului direct in aplicatia AvocatPro
11. Back-up saptamânal la baza de date din Avocatpro
12. Generarea de situatii/rapoarte detaliate pentru un anumit beneficiar.

Pentru testare si evaluare, trimiteti o solicitare la adresa de mail: [email protected]